måndag 8 februari 2010

Hairy-spice!

Nej, det är en laddare som saknas, det är det.

Ja, nu har det hänt igen, min laddare till trimmen är borta, puts väck. Visserligen märkte jag det för 2 veckor sedan, give or take. Eftersom jag "visste var den var" så tog det ett tag tills jag insåg att så inte alls var fallet.

Igen säger jag? Ja, jag har tappat laddaren till min tandborste med. Illa! Varken Eltandborsten eller trimmen har lämnat lägenheten, vad jag vet. Visst, laddaren har varit i Linköping en gång, men den följde snällt med tillbaka, I know that for a fact!

Till min glädje insåg jag att man kunde köpa en laddare löst, för 3oo pengar!!

Jag hittade min fars gamla skäggtrimmer. Att klippa skägg med den är ungefär lika enkelt som att kapa en palm med den största nyckeln på nyckelknippan. Men det går. Och när jag var klar så trodde jag först att jag dräpt en katt i handfatet av allt hår. Tills jag insåg att det faktiskt var Bus som lagt sig där.

Sedan flydde bus fältet, jag var fortfarande skäggig och handfatet ändå fullt.


Tänker på det, såhär kanske?

Inga kommentarer: