tisdag 19 februari 2008

och nu är den över...

så ja, klockan har slagit över 12, det är den 20de feb... mammas födelsedag...
Vilket betyder att min e slut.
Inte så mycket att hänga i julgranen, men lika bra det...
Somnade igår (eller om man så vill, tidigt i morse) klockan fyra eller något sådant.
Det innebär att det blev ca 4 timmars sömn eller så innan klockan ringde..
och ringde, det gjorde den.
Upp tidigt, duscha, gå till jobb, vara på jobb och gå hem. Dag slut...
var iaf vaken 5/6 delar av den. Men nu skall jag somna och veta att det är ett år kvar till nästa! =)
Övriga kommentarer överflödiga, kan skriva en annan gång..

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Mäh! Nää, nu blir jag ond! Har du haft blogg så här länge? Får man länka till den eller ska den förbli hemlig (bortsett från att din mor skvallrat)...? Hpmf... hade du varit här hade jag smittat dig med min förkylning och feber som straff!

Frank sa...

Tror att du är nog godhjärtad för att låta det passera med bara en varning.. Länka på du...