onsdag 13 februari 2008

Ful, fulare, fulast =)


Spenderade sedan kvällen hos Jimmie, kollade på lite foton från förr... desvärre dök dessa bilder upp.. Observera att jag tagit kort på korten med min kameramobil. För att skriva något om bilderna: Mittenbilden e på mig när jag fått håret "fixat", dagen innan jag skulle klippa bort av mitt långa hår jag haft i massor av år. Bilden till vänster är dagen efter denna bilden, givetvis var det inte min vanliga "nya" look som jag har på bilden, men kortare och blekt blev det...
Bilden till höger e väl svår att förklara... men jag tog på mig min kusins (Marielles) tröja, helles öronmuffar och tyckte väl att jag var rolig eller så.. jag har inte alltid haft bra smak för humor =)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Körkort din latmask!

Frank sa...

en dag så kommer jag bara att ha det.. och inget kommer jag att säga heller...