torsdag 14 februari 2008

en kort tur ut i solen!

Efter att ha blivit väckt med hot om arbete på min semester så kunde jag inte somna om utan gick upp, nåja, reste mig upp och slog på tvn.
I ren panik märkte jag att solen var uppe.. Åh nej, nu måste man ut och vara hurtig!
Tankarna gick på liknande sätt hos andra och jag fick rådet att verkligen gå ut och vandra lite... samtidigt som jag visste att Jimmie skulle komma hit.. Så jag fick sammanfoga rastning av ben i sol med en tripp till den lokala Konsumhandlaren... Faktiskt otroligt skönt. Lite Tommy light på radion, solstrålar på mig (se bild) och en frisk kall vind ute..

Nu hann jag aldrig vara ute länge, men nog för att jag skulle vara lite gladare.

Jimmie dök upp, vi kollade på Lägenhet, hämtade hans hyrbil, åkte till Mediamarkt (first visit Ever!), sedan hem till honom.. slappa och lyssna på hans dumma eskapader..
Nu har han förresten åkt iväg 4 veckor igen för att jobba...

Nu är det sovadags, då jag har saker att göra imorgon.. illa det..

För nu och Framtiden!!

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.