fredag 15 februari 2008

Höll mig till sista dagen iaf


Så, jag var på en snabb visit till kära jobbet då jag hade lovat att, rent privat, fixa en grej... montering. Något som jag brukar ha en viss taktkänsla för. Så givetvis även denna gång.
Vit skänk stod på menyn, och det började ungefär som bilden ovan visar. Eftersom jag inte använder ritning (gör den aldrig i rätt ordning ändå) så gäller det att sprida ut, så att man har koll på grejjerna. Ett system som fungerat i alla de 20 år som jag bott hemma. Det man ser, det missar man inte. Så, eftersom jag aldrig kan hålla mig till att göra en sak så tog det bra längre tid än vad jag räknat med, men det var ju inte så att jag använde bokad tid, för sådan tid finns inte i min värld.Vackert va =)
Så rolig var min dag idag... förresten, på väg hem så slog det mig att; jag kunde ju lika gärna gå på ikea och kolla lite. Kanske köpa diskstället om jag hittade det. Tänka sig.. gå till Ikea för att KOLLA!?!? ... men men, jag lyckades! SÅ jag skall bara montera den lilla till mig och sedan skall jag redovisa =)

Sena tangentbordstryckningar...

Inga kommentarer: