lördag 26 maj 2007

Värk i kroppen

Hmm, vad gör en person som jag när han är ledig..?
Jo, jobbar... denna dagen var det hos morfar som arbetstimmarna
blev lagda. Ganska kul, småfixa, göra fint och defenitivt aktivera sig mer än man gör om man sitter hemma. Efter att ha smårensat lite i rabatter, frächat upp morfars trädgårdsbord (som han faktiskt fått från mig) och eldat lite skräp... så var det dags för att gräva lite. Ingen match tänkte jag och mindes att jag e hur grym som helst på att gräva och skotta. Dock har jag aldrig haft detta krig med rötter innan, så istället för att använda spade bara, så fick jag ta hjälp av yxa, kniv och spett... Aldrig tror jag att armarna varit så slut. Men men, vem tror ni klarade det? Givetvis jag... och rötterna har jag förvandlat till vanliga pinnar... som de blir när de inte längre ligger i marken =) /Imorgon e det på´t igen... Sedan skall jag måla uppgången... arbetsnarkoman

Inga kommentarer: