tisdag 8 maj 2007

Blocket fungerar faktiskt!

La ut en annons på min nya fina kamera igår på kvällen, redan samma dag var den en som skulle ha den... men kom på andra tankar. Däremot var kamran såld dagen efter, inte ens ett dygn senare. Kanon! Eller va kan man annars säga... Kan nån, kan Canon! =)

Varför nu detta infall att sälja min nya superkamera? Tja, jag vet inte, vandrade på stadens gator igår och efter en snabb promenad över bron in till standens centrum gick jag in på chili. Hittade drömsoffan och var beredd att göra vad som helst... Sedan slog det mig, jag hade kameran i väskan. Varför var den med? Oavsett varför så hade den inte används alls... Detta är väl det stora problemet. Intresset finns, men är nog inte stort nog. Tiden saknas hela tiden och eftersom inte det extrema intresset infinner sig så tar jag mig inte den heller. Så, vad att göra. Jo, sälja kamera - köpa soffa. Smart va...?


SUPERFIN!



Nu är det kanske inte heller så enkelt... Gick massa back på att köpa en kamera, ha den i 3 månader och sedan sälja den. Men nu vet man iaf. Soffa kommer det iaf att bli, om inte nu, så inom 2 månader... !




Combaya!!!

Inga kommentarer: