torsdag 17 maj 2007

Mamma sprang Göteborgsvarvet

Nog för att det var några dagar sedan så måste jag iaf nämna att Mor min klarade av Göteborgsvarvet galant. Hon startade 16:10 och kom i mål, knappt anfådd, 2:39:28 senare. Givetvis har jag bild på starten och målgången, men dessa har jag på min kamera som jag lämnat på ett bra ställe. Inte i närheten av denna lgh iaf. Gjorde vad jag kunde för att få mammas tankar på annat än starten förresten, var lite sen när jag skulle möta henne, och bättre blev det inte att spårvagnen åkte en annan väg än den som jag ville.

Förresten skall jag springa med nästa år. Det har jag sagt, och det skall jag göra. Fler som skall göra det, jo, Johanna, Marielle och Frida vad jag vet, kanske Susanne med. Mamma springer säkert, det tvivlar jag inte en sekund på.

Målet är inte att ta sig i mål, målet är att ta sig i mål på 1:40:00 typ... men det får absolut inte ta längre tid än 1:56:00... Kusin Jimmies tid från förra året (?)

Nu har det snart gått en vecka sedan årets varv sprangs av massor av människor. Bara 51 veckor kvar att träna på... dags attt börja snart...

/Franken

Inga kommentarer: