torsdag 3 maj 2007

Tryckfel eller fel i kändisvärlden?

Vandrade med trötta steg från Willys för någon dag sedan, påväg hem med nyinhandlad frukost (nåja, en enda stackars skivad limpa kan väl knappast ses som mer än ett tappert försökt) i en plastpåse och uppmärksammade en underlig sak på en löpsedel för någon skvallertidning... Eller rättare sagt, två saker som tillsammans var lite omvända om man frågar mig...
*Linda lämnar Fadde! (Säkert en artikel om hur Linda Rosing tröttnat på Fadde Darwich i och med hans rättegång)
*"Let's dance -Lasse Brandeby" slutkörd, eller något liknande.. (troligtvis en artikel om hur han har jobbat för mycket med div. uppdrag)

Jag minns när jag kollade på TV som barn, det var Kurt Olsson på TV, minns inte om det var bra eller inte, men jag har för mig att det var det... Detta var många år sedan och alla jag kände kollade också på det. Jag har också sett på Rena Rama Rolf, en serie som lockat fram skratt många gånger och som citerats för mig ett otal gånger sedan dess. Vad jag vill komma fram till?

Vem vet inte vem Lasse Brandeby är?

Linda Rosing däremot har ju bara gjort en sak, Big Brother, och levt på det (framgångsrikt bara i skvallerpress) sedan dess, och om någon av de två skall ha ett "dokusåpaserie.de.medverkat.i"-Namn så är det väl hon..? Hon borde dumpa sitt puckade Bionda-namn och försöka få heta "BigBrotherLinda" i förnamn!

Nej, jag skall inte ens prata om fröken Rosing, då blir jag bara arg... svårare att sova då...

Natti!

Inga kommentarer: