lördag 11 oktober 2008

song failed...

walk this way.. aerosmith med run dmc.. hemsk låt att spela. Iaf om forumet är Guitar Hero och låten är den nyss nämnda. Hemskt. Endast 59% har jag klarat. Ser heller inte ut som om jag kommer att kunna komma mycket längre... Det finns vissa takter om jag bara inte har i kroppen och vissa fingerkombinationer som inte på något sätt faller sig naturligt. Tur bara att jag inte är hemma ensam och spelar den. Vem vet vad som hade kunnat hända då. Nu är det ju ändå inte mina grejjer.

En aning senare!
Hmm, bara för att CK inte orkade mer så var jag tvungen att ta över.. och hör på fan.. jag gav mig fan på att klara det.. inte ens arg de gånger (ganska många) som jag var tvungen att starta om. Och jag fixade det!!


På bordet har jag elexir i ett snappsglas. Svart trögflytande sörja som enklast kan beskrivas som tjäraliknande. Gott är det inte heller. Vissa saker, som varför denna dryck uppfanns, kommer alltid att få mig att fundera, utan att få någon rätsida, om varför vissa saker kommit till. Men hur trist hade inte det varit att veta allt? -Mamma, du som kan svara på det får gärna ge en hint..

Så, varför skall jag nu dricka detta, från lettland importerade Rigabalzam (ja det heter så, utan att på något sätt vara lent som balsam för halsen), kan man fråga sig. Jo, förkylningen har ingen chans. Det är som att dopa en boxare i en match om titelbältet. Eller.. är det kanske enklare att hänvisa om det som någon sorts medicin? Jaja.. blir bättre i halsen, mot förkylning motsvarande.. Nåväl. En ny låt stundar och CK fixar med Te...

Klackarna i taket! Skål... och bitter eftersmak till er alla ;-)

Inga kommentarer: