söndag 19 oktober 2008

med hot sweet chili chips och spelet med stort S

Typiskt nog så verkar jag ha missat "the F word" återigen. Ett nederlag, definitivt Och för att citera en boss i Star-Fox.. vänta skall kolla med CK, nämligen han som hade det, så han om någon bör väl veta.. I admit defeat!

*Men CK är för upptagen med att vara dålig på guitarr-hero för att kunna svara för tillfället*

Upp idag, till morfar. Försov mig med. Jag hade tänka springa, men det blev ingen med det. Så jag får ta igen det.. vilket innebär att jag skjuter det på framtiden. Precis som allt annat. För att citera en annan figur, nämligen Gustav Svensson: "om man får ett problem, så skall man skjuta det framför sig, och är man tillräckligt bra så hinner man aldrig ikapp"


Eftersom CK inte är så lätt att att få svar av, denne upptagne människa så fick jag helt enkelt googla det... StarWing hette det iaf i Europa.


Idag har jag för övrigt slagits med en trädgård. Fria händer och en annan kusin hade lekstuga i frenetiskt tempo. Så jag skall ta mig dit igen imorgon. Hoppas jag kan få mig en bild..

Nej.. school of rock på spelet. Verkar för övrigt vara det närmsta jag kommer skolan igen.. 

usch vad meningslöst inlägg :)

Inga kommentarer: