onsdag 18 mars 2009

gott-i-gott!

Chips är ofta vansinnigt gott. Sällan en påse av det goda får ligga orörd. Visserligen kan jag inte ofta skryta med att ha tryckt i mig en hel 300g påse, visserligen brukar detta tillkortakommande bero mer på överflödet av annat gott än på det faktum att jag inte orkat. Men att just hitta en chipspåse med goda chips i, det är en höjdpunkt. Grillchips var länge favoriten, sedan utbytt mot pepparchips. Nu slipper jag välja, utan får i mig av de båda.. Grill & Pepparchips. Dubbelt så gott? Nja, men 2 tummar upp! Nu är det nog sova snart, trött efter allt flängande..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grill & pepparchips är goda men vart tog dom hederliga pepparchipsen vägen? Jag saknar dom...

Josefine sa...

Nu kan jag faktiskt med gott samvete klaga på uppdateringen här...