lördag 17 maj 2008

Fy på mig..

Nu var det bra länge sedan jag skrev något.. illa..
Jag kan inte svara på varför heller..

Sitter lite nyvaken framför datorn, väntar på att klockan skall gå,
samtidigt som jag skall hinna äta och duscha.
Idag är det 17maj vilket innebär att det förrutom att det är Norges nationaldag även är den dagen som jag skall slå personligt rekord i sprungen distans. 2,1 mil är den sträcka som mina ben skall förflytta mig idag.
Jag är lite nervös. Dels för hur det skall gå och också för hur kroppen kommer att ta det. Jag har nämnlgen ingen större lust att springa de sista 1,5 milen med kramp någonstans. Jag tror nämnligen att det krävs en hel del för att jag nu skall bryta.

Känner migsjälv..

Igår förlorade Sverige i hockey, mot Kanada.. någonstans känns det lite som att förlora mot Norige i skidor.. sämsta tänkbara med andra ord.
Alla sporter har en motståndare som är värst att förlora mot.. gäller att vinna

*någonstans i världen tränar någon, och när du och han möts, då kommer han att vinna*

Jag skriver mer en annan gång gissar jag.. typ ikväll eller imorgon.. önska mig lycka till... :-)

1 kommentar:

GIS-mormor sa...

Lite sent att önska lycka till, jag vet ju hur det gick :-) Tycker du ska vara jättenöjd. Jag ska ge dig en match nästa år! Kram på dig!